Παρασκευή 23 Μαρτίου 2007

ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ

Στην μουσική βιομηχανία ένα ποσοστό της τάξεως περίπου του 90% είναι ερωτικά τραγούδια.Μέσα σε αυτό το ποσοστό ανήκω και εγώ.Βέβαια δεν είναι μόνο ότι αυτό είχα ανάγκη να κάνω ,αλλά και να γράψω τραγούδια για βουνά ,λαγκάδια και αντίσταση κατά της αρχής μου φαίνετε πολύ δύσκολο.Θυμάμε όταν ένας πολύ καλός μου φίλος που εκτονώνοταν γράφωντας ποιήματα μου έδωσε κάποια για να μελοποιήσω ,διαπίστωσα ότι δεν έχω γράψει κανένα για τον εαυτό μου.Εννοώ ότι πάντα έγραφα για γυναίκες (τα περισσότερα για μία όμως) και για τον φίλων μου τις γυναίκες αλλά ποτέ κάτι για ‘μένα.Και όχι φυσικά για τα μούτρα μου αλλά ας πούμε …….τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω.(?).Ακριβώς εκείνη την στιγμή που το κατάλαβα πήρα μια κόλα χαρτί και στυλό και έγραψα ένα τραγούδι για ‘μένα.Πρώτη φορά διαπίστωσα ότι στίχους και μουσική τους ξεπέταξα σε ένα 20λεπτο!!Όταν βέβαια διάβασα τι ακριβώς είχα γράψει κατάλαβα ότι απέτυχα παταγωδώς!!!!

(το τραγουδάκι είναι ηχογραφημένο στο pc οπότε μην περιμένετε ήχο της προκοπής)


ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ .mp3

Δεν υπάρχουν σχόλια: